КОМПРОМАТ.UA
(http://compromat.ua/ru/16/75668/index.html)


В очікуванні Євро: на картах Києва у


В очікуванні Євро: на картах Києва у "Борисполі" пропонують секс

  автор: Ірина Балачук  
08 мая 2012

Наших жінок називають найгарнішими, але і сприймають як легку здобич. Так уже склалося, що в Україну їдуть випити горілки і познайомитися з дівчатами. Оливи у багаття підливають яскраві панянки у коротких спідницях, на високих шпильках та ще "Femen", які показують цицьки не лише на території України, а й за її межами.

Попри стереотипи, Україна — не бордель, а українські жінки не поголовно заробляють легким промислом.

Як би там не було, але негативну рекламу нашій країні і нашим жінкам роблять самі українці.
Київ впевнено крокує до Євро-2012, розробляються якісь там культурні маршрути, встановлюють вказівники визначних пам'яток у центрі Києва, вчать лікарів, міліціонерів, обслуговуючий персонал англійської.

Однак перш ніж потрапити на Хрещатик, до Лаври чи в Пирогів, іноземець зійде в аеропорту "Бориспіль", де з легкістю зможе отримати перше враження про Україну.

У зоні прильоту "Борисполя" легко знайти англомовну карту і англомовний путівник. Вони лежать на кожній стійці і містять дуже корисну інформацію: актуальні телефони таксі, готелів, ресторанів.

 

Загалом непоганий путівник, але є але.. Примірник за 2011 рік. Фото ft-magazine.com.ua

 

Однак, уся ця інформація подається у "рамочці" з миловидних дівчат, одягнених у дуже короткі сукні з декольте, або й зовсім без одягу. Чимало з них у спокусливих позах. Ось вам і перше враження.

Звісно, будь-який керівник хоче продати свій продукт чи послугу — буде це ресторан, чи бар, чи готель. Але усе це не привід — подавати Україну як країну ескорту, віп-відпочинку з дівчатами та еротичного масажу. Врешті, має ж бути якась гордість.

Комплект "All Kyiv. Map & guide", який потрапив до рук автора, складається з карти та путівника. Путівник хороший, бо написаний англійською, містить інформацію про туристичні інфоцентри, корисні телефонні номери, про транспорт, таксі, готелі, ресторани, навіть інформацію про кілька музеїв і галерей.

Але разом з цим у буклеті на 30 сторінок 6 сторінок з оголеними дівчатами, які пропонують "люксері рест", "еротік шов" і "еротік масаж" і лише три з музеями.

Традиційно поряд з картою, напівголі дівчата і телефони місць розваг. Фото ft-magazine.com.ua

 

Ще більше вражає карта міста. На одній стороні 5 картинок з дівчатами, на іншій — 9! Ті ж самі "еліт рест" і "філ йо найт".

"Українська правда" вирішила поцікавилася, наскільки виправданою і необхідною є така презентація Києва у керівництва аеропорту.

Прес-секретар "Борисполя" Оксана Ожигова, запевнила, що періодично особисто переглядає інформацію для туристів, але роздягнутих дівчат не бачила. Вона подякувала за повідомлення, пообіцяла перевірити цю інформацію і поросила написати офіційний запит керівництву аеропорту.

"Рекламною інформацією займаються два підрядники. Ми можемо перевірити і вжити заходів, щоб подібної інформації не було", — сказала Ожигова.

Згодом у відповідь на запит у "Борисполі" пообіцяли взяти інформацію до уваги та вплинути на рекламодавців у частині контенту.

"Ми обов’язково візьмемо до уваги зауваження наших пасажирів і будемо рекомендувати операторам на ринку реклами а аеропорту відкоригувати текстове та ілюстративне наповнення поширюваної продукції. Зі свого боку, можемо повідомити, що сам аеропорт у жодному із поширюваних видань інформацію не замовляє і на інформаційну політику видавництв не впливає", йшлося у відповіді на запит.

Менш привітною виявилася представниця компанії "All Kyiv", яка назвалася Оленою, а прізвище і посаду повідомити відмовилася.

"Я не хочу нічого афішувати. Просто Оленою запишіть", — сказала жінка.

З перших слів у її голосі чулося роздратування: "Ми з аеропортом узгоджуємо увесь контент. Все законно, все погоджено. Ніякої еротичної реклами там немає!".

На запитання, як розцінювати оголених жінок, Олена заявила, що перед собою має всі їхні буклети, але нічого незаконного там не бачить:

"От я зараз їх дивлюся і нічого еротичного не бачу. Є дівчата в коротких сукнях, але це не еротика.
Я думаю, вам треба уважно почитати, що таке еротика. Те, що вони роздягнені ще нічого не означає".

На зауваження, що чоловік-іноземець, тримаючи в руках карту і бачачи десяток оголених дівчат, які пропонують еротичний масаж і чудовий відпочинок, сприйматиме нашу країну, як країну секс-індустрії, Олена випалила:

"І що ви мені пропонуєте зробити? Так, давайте, скажіть, що конкретно ви називаєте еротикою?
Де щось заборонене? Там руки є плечі оголені, але інших частин оголених немає! Ви десь там бачите оголені груди?".

Далі Олена вирішила обрати іншу тактику, і навіть спробувала нібито образитися на автора: "Мені здається, ви просто плутаєте нас з якимось іншим виданням. І мене це ображає! Не перший раз мені дзвонять, посилаючись геть на інше виданням. У нас все погоджено, ми виходимо дуже великим накладом. Тому часто інші роблять буклет і карти "під нас", навіть логотип підробляють".

Однак, зауваження, що телефон видавництва автор знайшов саме у згаданому буклеті, змусило Олену повернутися до попередньої "пісні": "Еротики тут нема, тут представлено оголення, але не еротика. Я узгоджую все. Тут є дівчата, але тут закрито все".

Вона додала, що замовниками таких матеріалів є рекламодавці, і саме вони надають ілюстративні матеріали для реклами.

"Я знаю, що в аеропорту є багато реклами саун, еротичних масажів (у мене багато прикладів зібраних) — отам дійсно є оголення і еротика. На фоні інших видань в аеропорту моє найбільш пристойне! От візьмемо рекламу еротичного масажу. Масаж, який є у мене, — у них у всіх є документи, вони всі оформлені як приватні підприємці. Там все є бо нас багато служб перевіряє".

Те, що усі рекламні матеріали у "Борисполі" жорстко контролюються і перевіряються, підтвердила і менеджер рекламної компанії, що працює в аеропорту, Наталя Романова.

"Ми все жорстко контролюємо, але на картах могли пропустити. Я зрозуміла, ми вживатимемо заходів. Я сьогодні ж подзвоню в "AІІ Kуiv", який постачає нам ці карти, і ми це питання вирішимо", — відразу ж запевнила Романова.

"Зазвичай ми, розмовляючи з рекламодавцями, які хочуть розмістити у нас, наприклад, у нас карту Києва, у нас з ними є обумовлення, щоб була відсутня реклама політична, релігійна та еротичного характеру. Обов’язково це обговорюється. Ми дуже часто робимо вибірки і перевіряємо", — сказала менеджер.

Романова відразу ж додала, що все перевірити неможливо, але якщо вона отримала цю інформацію, то всі карти відразу ж передивиться.

"Це наше упущення. У будь-якому разі ми зараз знімемо ці карти зі стенду. І розмова з компанією буде дуже серйозна", — пообіцяла вона.

Однак, як з’ясувалося, реклама з оголеними дівчатами покликана не просто привернути увагу до закладу, вона відверто пропонує сексуальні послуги. Так, цього немає у буклеті, але це легко з’ясувати телефоном.

У цьому переконалися журналісти "Сегодня", подзвонивши за одним з телефонів. Там повідомили, що дівчата пропонують не тільки масаж, а й секс.

Фото з сайту "Сегодня"

 

"Так, нашу рекламу можна було знайти в аеропорту. Ми пропонуємо ескорт-послуги, масаж. Година — 800 гривень. У нас доглянуті дівчата. У вартість входить і секс", — сказала адміністратор.

Ще одна новинка напередодні Євро-2012 "допомога" в проходженні митниці, відзначає видання.

"Я пройшла паспортний контроль. Перед митною зоною побачила чоловіка, який всім пропонував допомогу в проходженні митниці. Я відмовила, а він пристав до турків. Чула, що вони вже суму обговорювали, але в чому саме полягала допомога, я так і не зрозуміла", — сказала киянка Інна Коваленко.

У Київській обласній митниці сказали, що перебування сторонніх осіб у зоні митного контролю заборонено. А за цим фактом проведуть перевірку.

Однак, як би там не було, після перевірки знайдеться якийсь новий спосіб заробити на туристах і представити Україну в невигідному світлі. Ще б пак до Євро ще цілий місяць, а охочі нажитися, народжують ідеї дуже швидко.

P.S. Розмова з представником компанії "AІІ Kуiv" та прес-секретарем аеропорту відбулася ще на початку року. Тоді обіцяли все негайно виправити і не допустити розповсюдження реклами подібного вигляду. Однак, як видно, нічого не вийшло. Але це не дивно. Заробляти на секс-послугах дуже вигідно, тож зрозуміло, що на "такі прикрощі" закривають очі.

источник: segodnya.ua

© Информационный проект "Компромат.UA", 2007-2009. Все права защищены.
При использовании материалов ссылка на "Компромат.UA" обязательна.
Created by: © "Компания дизайн и интернет решений AB Design",
Powered by: © "Admin CMS", 2007-2009.