КОМПРОМАТ.UA
началопоискконтакт

RSS | Блогеры | О нас


СТАТЬЯ
Відповідь міністру

Розгрузити дороги — це наші аргументи на користь того, щоб держава була зацікавлена зняти вантажі з доріг, а отриману економію направити на фінансування річки. А Ви хоче і мільйон тон з доріг забрати, і взяти ще за це платню з річкових перевезень?!

Ви також пишете про "відкритість неба для літаків" та "доріг для фур". Так ось, наші порти теж відкриті для іноземних кораблів. Але зараз мова йде про каботаж (перевезення між портами України), а не про міжнародні рейси. Багато ви бачили фур на Французьких номерах, що перевозять товари лише в межах кордонів України, або літаків Lufthansa, які здійснюють рейси "Ізмаїл — Кривий Ріг"?

Пане міністре, для початку Вам потрібно уяснити, в чому різниця між транзитними і каботажними перевезеннями. І перш ніж давати "зелене світло" іноземному прапору, потрібно зробити так, щоб підняти статус Державного Прапору України, щоб наше судно могло без перешкоди зайти хоча б в ЄС.

Про те, хто розуміє суть

Висловлювання, що незгоду з вищезгаданими законопроектами висловила лише компанія "Нібулон", є маніпулятивними. На останньому круглому столі Європейської бізнес асоціації проти також виступили представники "Ferrexpo", які зазначили, що чинна редакція призведе до здороження цін на будматеріали, бо вони зазвичай перевозяться внутрішньо басейними перевезеннями і не сплачують шлюзові збори тощо.

Асоціація суднобудівників України взагалі критикує будь-яку спробу надати перевагу іноземному прапору. Вона зазначає, що це абсурд — чути таку ініціативу від державних органів або посадових осіб, які мали б захищати національного виробника та робочі місця. Навіть компанія "Гермес-Трейдинг", яку ви називаєте гравцем ринку, хоча вона має одну, наголошую, одну, баржу, під кінець дискусії вже мала сумніви.

Наразі також маємо думку мерів та губернаторів п’яти областей, які цілком погоджуються з нами, що проекти вищезгаданих законів в такому вигляді суперечать децентралізаційним принципам.

Хто залишився? — лише Укррічфлот. Для розуміння, саме Укррічфлот був монополістом річкових перевезень в Україні з 1991 року, і саме в часи його "правління" обсяги перевезень вантажів річковими водними шляхами катастрофічно знизились. Так, з 1991 року по 2000 рік обсяги перевезень впали більше ніж в 7 разів (з 60,16 млн. т до 8,3 млн. т).

Так можливо тут наявний лобізм з іншого боку, саме у прийнятті цих законопроектів? Або ж Ви нарешті чесно зізнаєтесь, що приватні інтереси у Вас запросто стають вище державних.

Я поділяю підхід, що ЧИЄСЬ не повинно бути важливіше за ДЕРЖАВНЕ. Проте Ви особисто маєте прийняти внутрішнє рішення, хто Ви є: державний службовець чи реалізатор чиїхось забаганок, тобто — лобіст. І чесно про це сказати.

Про альтернативну Концепцію

Приємно, що наша інформаційна боротьба за відновлення судноплавства під прапором України та суднобудування України поступово розкриває всі наслідки запропонованої реформи.

Повторюю: моя мета — не критика, а прийняття альтернативної Концепції. Документу, який було розроблено ініціативною групою за участі органів місцевого самоврядування, органів місцевої влади, представників суднобудівної галузі та компаній, які здійснюють судноплавство під Прапором України та за останні роки (не завдяки, а в супереч політики Міністерства інфраструктури) помітно збільшили український флот.

Концепцію ініціативної групи доведено до відома керівництва держави, профільного міністерства, а також логістичного комітету при Кабінеті Містерів України, який нещодавно був створений. До того ж Ви самі пишете про розроблення "проекту Національної транспортної стратегії України до 2030 року" за підтримки європейських колег. Чи нелогічно спочатку мати цю стратегію, а вже потім приймати базові закони для її реалізації?

Тож я закликаю повернутися за стіл переговорів для професійної дискусії. Переконаний, Ви ще можете підготуватися до неї. Принагідно нагадаю: в попередній публікації я чітко з посиланням на конкретні факти зазначав і чим загрожує прийняття пакету законопроектів по ВВТ, і в чому позитивна суть запропонованої нами альтернативної Концепції.

Почитайте, поміркуйте, порадьтеся з фахівцями. Зрештою, просто подумайте про те, як можна насправді стати корисним для держави.

Андрей Вадатурский , Народный депутат, фракция БПП

Левый берег


1  |  2  |   


НОВОСТИ
За даними декларацій, далеко не всі високопосадовці підтримують українську банківську систему. Польща, США, Австрія, Росія — географія фінансових інтересів доволі широка. Найбільші статки українських чиновників на іноземних рахунках зібрали експерти "Народного НАЗК".
В селе Кучаков Бориспольского района Киевской области заасфальтировали тупиковую улицу, на которой живет дочь председателя сельсовета Николая Дженджебира и киевский судья.
Частные нотариусы в сговоре с чиновниками управления земресурсов в Обуховском районе вывели в частную собственность 108 гектаров земли в Козине стоимостью 700 млн гривен.
Главный свидетель убийства российского оппозиционера Бориса Немцова, украинская модель Анна Дурицкая купила четыре квартиры в Киеве.
Замминиcтра юcтиции Севостьянова лоббирует в НАПК cкандального чиновника из Нацагентcтва по Евро-2012
Журналисты обнаружили юридическую компанию, которая оказывает лоббистские услуги премьер-министру Украины
Руководитель Департамента платежных систем Национального банка Украины требовал $35 тыс. за регистрацию в Нацбанке платежной системы "Платисервис"
Когда в резиденции беглого Януковича нашли золотой батон, возникло несколько версий по поводу авторства этой пошлости
Экспертизу оценили в 25 тыс. гривен.






Загрузка...


Погода, Новости, загрузка...
 
© Информационный проект "Компромат.UA", 2007-2009. Все права защищены.
При использовании материалов ссылка на "Компромат.UA" обязательна.
Created by: © "Компания дизайн и интернет решений AB Design",
Powered by: © "Admin CMS", 2007-2009.
Разработано компанией
AB Design 2007
Loading...